איך להגיע
  חנה ניר קמגושנאי
  לב רעב -תערוכה בהשראת ספורי הספר
  יורש, אקטואלי מתמיד
  לוח מודעות
  אוצרות מהמחסן
  מבט מעל -תערוכת צילומים של האסטרונאוטית ג'סיקה מאיר בגלריה במרכז אקדמי רופין
  פנחס עשת -לא פסל של חומר אחד
  דן קריגר פרידה Dan Kryger Adieu
  זכרון בסלון ספורה של קהילת בקאו רומניה
  גלריה טל -18 שנות פעילות
  תערוכות מהעבר -רוצים להיזכר
  שרה בנינגה מבט מעבר Looking Beyond
  גלריה טל בערבית صالة العرض طال
  הביקור בהתאם להנחיות משרד הבריאות
  קסם הנייר
  התערוכה המוצגת קסם הנייר
  ילדים זה כל הספור!
  מפגש -תערוכת אמנות נאיבית
  עידו נוי -ברכות לקבלת התואר
  מילון וליש
  טבע שביר- פרויקט קיימות ואיכות הסביבה
  ג'סיקה מאיר- רשמיה של אסטרונאותית
  האמנית פסלת חוה מחותן הלכה לעולמה
  שרה בנינגה-הזמנה לשיח גלריה
  מרסל ינקו Late DADA
  דלית שלגי-לאון אור אחר, תחת שמש אחת
  התחדשות אמני כפר ורדים מציגים
  שירלי סיגל מכוסה וחשוף
  ציוני דרך תערוכה מאוסף הגלריה
  ורדה יתום
  כנס מותר 2015 -הרצאת עדי גרינפלד בכנס
  קזואו אישיי, Mujo ,ציור, קליגרפיה, רישומי דיו ועוד
  דליה מאירי Paris Open Studio 2016
  מפגש עם הסופרת משוררת חמוטל בר-יוסף
  הרצאת עדי גרינפלד בכנס מותר 23
  טבע הדברים -תערוכה חדשה
  לאה גולדברג עוד חרוז אחד
  טל גרינפלד פלורידה
  סודות בבדים ותפרים
  בוגרים 2020- בית ספר גורן לעיצוב ולתקשורת חזותית
  אנחנו בסגר אנחנו בסדר-יוצרים בתקופת הקורונה
  טלי זורע חרוט בנוף
  תערוכות לפי שנים
  שולה ליס מסע אישי
  אפרים משה ליליין
  על התערוכה, דבר האוצרת
  תמונות מהתערוכה
  תמונות מפתיחת התערוכה
  הלנה מגנוס ליליין
  אלף צבעים של שחור לבן
  קטלוג התערוכה
  על שיח גלריה
  אפרים משה ליליין נשים בגלריה האוניברסיטאית אוניברסיטת תל-אביב
  תערוכת אמנים בוגרי הכפר לקראת חגיגות ה-30
  שיח נשים, ייצוג נשים באמנות ישראלית
  ישראל גרינפלד פרקטלים בצמר
  אחמד כנעאן על חבל דק
  עידו נוי על גגות תל-אביב
  עודד פיינגרש דיאלוג
  מבואה
  חוה מחותן זכרונות ילדות
  אהרון גלעדי פנים אל פנים
  דוד מסר בדרכו
  דוד מסר בדרכו
  תערוכת בוגרי בצלאל תואר שני MFA
  יאן פטרי - עבודות אחרונות
  פרופ' מורדכי עומר, לזכרו
  שמואל כץ, בין מ?צ?רים מבית הזכוכית לארץ מובטחת
  לחם תערוכת אמני כפר ורדים
  מטלמורפוזיס על האמן והתערוכה
  זמן התארגנות-חלון התרעננות
  מעגלים, דליה מאירי
  ארץ ארץ נופים ואנשים מארץ ישראל של פעם
  בהשראת חנוך לוין-תערוכת הדפסים
  מיקי צדיק קורמת עור
  מטלמורפוסיס סרט ושירים בתערוכה
  שמואל כץ הלך לעולמו
  תערוכות עבר Past Exhibitions
  אוֹמְרִים יֶשְׁנָהּ אֶרֶץ...
אפרים משה ליליין
אלף צבעים של שחור לבן

אלף צבעים של שחור לבן
"על עבודותי איני אוהב לדבר. כל עוד לא נשלמו, מכרסמות בי דאגות להצלחתן. משנשלמה העבודה, לעולם איני מרוצה ואני מנחם את עצמי: תפיק דבר טוב יותר. במשך זמן רב כל כך אין דעתי נוחה מעבודתי, עד שאני שוכח שעשיתי אותה. זהו דבר שקל להסביר.  כי מכיר אני כל קו וקו בעבודתי וכל רישום אינו אלא העתק של תמונה שקודם ראיתי בנפשי פנימה. רק כעבור חודשים, משנעלמה התמונה הראשונית מן הדמיון, יכול אני להעריך את ההעתק ואם הצליח, לשמוח למראהו"... ברלין, 13 יולי 1905[1]
א.מ. לילין זכה לכינוי האמן העברי הראשון יצר עושר אדיר של עבודות, ברישומים, איורים לספרים, כרזות ותחריטים. בתקופת צעירותו יצר ציורי שמן בפורמטים גדולים, ציורים שאבדו ואינם. הוא היה גם מראשוני הצלמים, במסעותיו הוא צילם מאות תמונות, נוף ואדם, מנופי הארץ והמזרח התיכון. חלקן שימשו כבסיס וסקיצות  לרישומים  ולעבודות התחריט.
ניתן להבחין בשינוי משמעותי בסגנון עבודתו מתקופת יצירתו הראשונה, בה יצר איורים שנעשו כרישום בעפרון, בדיו ונוצה לבין עבודות התחריט.
התחריטים נעשים בדרך שונה, כאן הוא חורץ את ציור בלוחית המתכת, מפסל במתכת כהגדרת הלנה, אשתו. באמצעות הטכניקה שפיתח בחריטה מדויקת של הקווים היוצרים את הדימוי, צפיפות הקווים וכיוונם, הוא מצליח להגיע למגוון צבעים רחב, למשחק בין  אור וצל, לעומק, ולאפקטים הנותנים לתמונה את איכותה המיוחדת.
אלף צבעים של שחור לבן, הגדיר את עבודתו לבוסוב, במאמר על ליליין שנכתב בניו יורק ב 1906. 
סגנון יצירתו השתנה בתקופה אחרונה, בתחריטים, המאפיינים של  האורנמנטיקה וקישוטי המסגרת, עומס פרטי הרקע, ושילוב הטקסט, נעלמו בהדרגה. בעבודות  התחריט מהתקופה האחרונה הדמות מוצבת במרכז התמונה, הרקע ניטרלי, תומך בסיפור, הפרטים המוצגים מעטים בלבד.
א.מ. ליליין נפטר בדמי ימיו ובשיא פריחת יצירתו.
עושר ומגוון עבודתו ששמש כהשראה לאמני בצלאל מהתקופה ראשונה וגם בהמשך והיה לבסיס  בשפת הסמלים והאיקונוגרפיה הציונית, ראויים לבחינה ומבט נוסף.
אנו שמחים להציג תערוכה זו מפרי עבודתו, המביאה חתך עבודות פחות מוכרות,  מתוך תקווה שהיא תביא להכרות מחודשת ותעורר שיח ועניין במחקר נוסף בעבודתו.