איך להגיע
  חנה ניר קמגושנאי
  לב רעב -תערוכה בהשראת ספורי הספר
  לוח מודעות
  גלריה טל בערבית صالة العرض طال
  תערוכות מהעבר -רוצים להיזכר
  יורש, אקטואלי מתמיד
  אוצרות מהמחסן
  מבט מעל -תערוכת צילומים של האסטרונאוטית ג'סיקה מאיר בגלריה במרכז אקדמי רופין
  פנחס עשת -לא פסל של חומר אחד
  גלריה טל -18 שנות פעילות
  שרה בנינגה מבט מעבר Looking Beyond
  דן קריגר פרידה Dan Kryger Adieu
  זכרון בסלון ספורה של קהילת בקאו רומניה
  התערוכה המוצגת קסם הנייר
  האמנית פסלת חוה מחותן הלכה לעולמה
  ילדים זה כל הספור!
  מפגש -תערוכת אמנות נאיבית
  עידו נוי -ברכות לקבלת התואר
  מילון וליש
  טבע שביר- פרויקט קיימות ואיכות הסביבה
  שרה בנינגה-הזמנה לשיח גלריה
  קסם הנייר
  הביקור בהתאם להנחיות משרד הבריאות
  ג'סיקה מאיר- רשמיה של אסטרונאותית
  מרסל ינקו Late DADA
  התחדשות אמני כפר ורדים מציגים
  שירלי סיגל מכוסה וחשוף
  ציוני דרך תערוכה מאוסף הגלריה
  ורדה יתום
  כנס מותר 2015 -הרצאת עדי גרינפלד בכנס
  קזואו אישיי, Mujo ,ציור, קליגרפיה, רישומי דיו ועוד
  דלית שלגי-לאון אור אחר, תחת שמש אחת
  דליה מאירי Paris Open Studio 2016
  הרצאת עדי גרינפלד בכנס מותר 23
  מפגש עם הסופרת משוררת חמוטל בר-יוסף
  לאה גולדברג עוד חרוז אחד
  טבע הדברים -תערוכה חדשה
  בוגרים 2020- בית ספר גורן לעיצוב ולתקשורת חזותית
  אנחנו בסגר אנחנו בסדר-יוצרים בתקופת הקורונה
  טל גרינפלד פלורידה
  סודות בבדים ותפרים
  יאן פטרי - עבודות אחרונות
  עידו נוי על גגות תל-אביב
  טלי זורע חרוט בנוף
  תערוכות לפי שנים
  עודד פיינגרש דיאלוג
  ישראל גרינפלד פרקטלים בצמר
  אפרים משה ליליין
  על התערוכה, דבר האוצרת
  תמונות מהתערוכה
  תמונות מפתיחת התערוכה
  הלנה מגנוס ליליין
  אלף צבעים של שחור לבן
  קטלוג התערוכה
  על שיח גלריה
  אפרים משה ליליין נשים בגלריה האוניברסיטאית אוניברסיטת תל-אביב
  שיח נשים, ייצוג נשים באמנות ישראלית
  אחמד כנעאן על חבל דק
  תערוכת אמנים בוגרי הכפר לקראת חגיגות ה-30
  מבואה
  חוה מחותן זכרונות ילדות
  אהרון גלעדי פנים אל פנים
  דוד מסר בדרכו
  דוד מסר בדרכו
  תערוכת בוגרי בצלאל תואר שני MFA
  שולה ליס מסע אישי
  פרופ' מורדכי עומר, לזכרו
  שמואל כץ הלך לעולמו
  מטלמורפוסיס סרט ושירים בתערוכה
  מטלמורפוזיס על האמן והתערוכה
  מיקי צדיק קורמת עור
  בהשראת חנוך לוין-תערוכת הדפסים
  ארץ ארץ נופים ואנשים מארץ ישראל של פעם
  מעגלים, דליה מאירי
  זמן התארגנות-חלון התרעננות
  לחם תערוכת אמני כפר ורדים
  שמואל כץ, בין מ?צ?רים מבית הזכוכית לארץ מובטחת
  תערוכות עבר Past Exhibitions
  אוֹמְרִים יֶשְׁנָהּ אֶרֶץ...
אפרים משה ליליין
אלף צבעים של שחור לבן

אלף צבעים של שחור לבן
"על עבודותי איני אוהב לדבר. כל עוד לא נשלמו, מכרסמות בי דאגות להצלחתן. משנשלמה העבודה, לעולם איני מרוצה ואני מנחם את עצמי: תפיק דבר טוב יותר. במשך זמן רב כל כך אין דעתי נוחה מעבודתי, עד שאני שוכח שעשיתי אותה. זהו דבר שקל להסביר.  כי מכיר אני כל קו וקו בעבודתי וכל רישום אינו אלא העתק של תמונה שקודם ראיתי בנפשי פנימה. רק כעבור חודשים, משנעלמה התמונה הראשונית מן הדמיון, יכול אני להעריך את ההעתק ואם הצליח, לשמוח למראהו"... ברלין, 13 יולי 1905[1]
א.מ. לילין זכה לכינוי האמן העברי הראשון יצר עושר אדיר של עבודות, ברישומים, איורים לספרים, כרזות ותחריטים. בתקופת צעירותו יצר ציורי שמן בפורמטים גדולים, ציורים שאבדו ואינם. הוא היה גם מראשוני הצלמים, במסעותיו הוא צילם מאות תמונות, נוף ואדם, מנופי הארץ והמזרח התיכון. חלקן שימשו כבסיס וסקיצות  לרישומים  ולעבודות התחריט.
ניתן להבחין בשינוי משמעותי בסגנון עבודתו מתקופת יצירתו הראשונה, בה יצר איורים שנעשו כרישום בעפרון, בדיו ונוצה לבין עבודות התחריט.
התחריטים נעשים בדרך שונה, כאן הוא חורץ את ציור בלוחית המתכת, מפסל במתכת כהגדרת הלנה, אשתו. באמצעות הטכניקה שפיתח בחריטה מדויקת של הקווים היוצרים את הדימוי, צפיפות הקווים וכיוונם, הוא מצליח להגיע למגוון צבעים רחב, למשחק בין  אור וצל, לעומק, ולאפקטים הנותנים לתמונה את איכותה המיוחדת.
אלף צבעים של שחור לבן, הגדיר את עבודתו לבוסוב, במאמר על ליליין שנכתב בניו יורק ב 1906. 
סגנון יצירתו השתנה בתקופה אחרונה, בתחריטים, המאפיינים של  האורנמנטיקה וקישוטי המסגרת, עומס פרטי הרקע, ושילוב הטקסט, נעלמו בהדרגה. בעבודות  התחריט מהתקופה האחרונה הדמות מוצבת במרכז התמונה, הרקע ניטרלי, תומך בסיפור, הפרטים המוצגים מעטים בלבד.
א.מ. ליליין נפטר בדמי ימיו ובשיא פריחת יצירתו.
עושר ומגוון עבודתו ששמש כהשראה לאמני בצלאל מהתקופה ראשונה וגם בהמשך והיה לבסיס  בשפת הסמלים והאיקונוגרפיה הציונית, ראויים לבחינה ומבט נוסף.
אנו שמחים להציג תערוכה זו מפרי עבודתו, המביאה חתך עבודות פחות מוכרות,  מתוך תקווה שהיא תביא להכרות מחודשת ותעורר שיח ועניין במחקר נוסף בעבודתו.